نه به ولنتاین!

با ولنتاین مخالفم... همین! نه اینکه عاشق نباشم و نه اینکه از عشق چیزی سرم نشه، اتفاقا خیلی هم حالیمه! اما با این رسم بخصوص هدیه دادن به کسی که عاشقشی تو یه روز بخصوص تو سال مخالفم... راستی، سپندارمذگان روز عشق ایرانیه، کاملا ایرانی با سابقه شونصدهزار ساله! اگه که خودتون رو مقید میدونین به روز عشق، پس لطفا 29 بهمن روز سپندارمذگان رو جشن عشق بگیرید. باشد که کوروش از شما راضی باشد!

ادامه مطلب ...

بیخیال راه پیمایی ۸ مارس و غیره!

چرا ما سرنوشت سبزها را گره می زنیم از این راه پیمایی به آن راه پیمایی؟ اصلا ما که چند سال است داد می زنیم راه پیمایی درست کردن که کاری ندارد، چرا خودمان هم افتاده ایم تو بازی مسخره لشکرکشی؟ اینها همین را می خواهند. آدم جمع کردن برای کسی که پول دارد، مدرسه ها و اداره ها، هیات مذهبی و مساجد دستش است عین آب خوردن است. کاری ندارد. اصلا پز می دهد که ببین چه قدرتی داریم که می توانیم این همه آدم جمع کنیم. بگو پول. بگو زور. سبز داستانش چیز دیگری است. سبز احتیاجی به حضور فیزیکی ندارد. خدا هست با قدرت هم هست. اما کو؟ انکارش کن و سعی در محو آثارش کن آن گاه خدا می آید. سبز از جنس خداست. هر خوبی ای، هر داخواهی ای، هر فریاد یا هر سکوتی که از سر مظلومیت است بهره ای از خدا دارد. این را که نمی شود حذفش کرد.

برگرفته از وبلاگ هادی بیات فرزند آیت الله بیات

فوتو: نماز جماعت به امامت میرحسین!

http://up.iranblog.com/37261/1265470885.jpg


اگه مهندس همینجوری ادامه میداد الان آیت الله شده بود! تاریخ عکس رو نمیدونم ولی میدونم اون کت سیاهه مرحوم بورقانیه!

فوتو: هشدار میرحسین به شورای نگهبان، ۹ سال پیش!


روی عکس کلیک کنید بزرگ و واضح می شود


توضیح: تاریخ روزنامه 79/2/31 بعد از ماجرای ابطال غیرقانونی 700هزار رای مردم تهران توسط شورای نگهبان. روزنامه متعلق به محتشمی پور است.





دکتر صادقی تهرانی و ولایت فقیه

س.ر: به عنوان اولین سئوال، شما فرمودید که اگر قرآن در برابر موضوعی سکوت کند بر حسب آیه ی اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم می توان به دستور رسول و امام معصوم عمل نمود. پس از معصوم آیا فقیه هم دارای چنین شرایطی می باشد؟ اصلا شما ولایت فقیه را قبول دارید؟

ص.ت: نه خیر، فقیه همچنین شرایطی را ندارد و بنده هم ولایت فقیه را قبول ندارم.

 

س.ر: یعنی ولایت فقیه مبنای قرانی ندارد؟

ص.ت: هیچ مبنای قرانی ندارد. من در کتاب « حکومت صالحان یا ولایت فقیهان» به تشریح این مساله را باز کرده ام.

.

.

.

ادامه مطلب ...

فوتو: مشایی و هدیه خانوم!

روی تصویر کلیک کنید بزرگ و اضح می شود



آقا اسفندیار! تو این عکسها هم شما رو با کامپیوتر نزدیک کردن به هدیه خانوم؟! اینا هم فوتوشاپه؟!