سعید شریعتی: جدایی ترمه از نادر و سیمین را ببینید

جدایی ترمه از نادر و سیمین
فیلم باشکوه و بی‌نظیری بود
ممنون آقای فرهادی


- ترمه از اون دو تا جدا بود، به خاطر فهم و درکش از موقعیت‌های متفاوت پدر و مادر و تلاش عاشقانه‌اش برای جلوگیری از جدایی دو نفری که می‌تونستن با اندکی تعقل و کوتاه اومدن از خودخواهی‌هاشون زندگی مطلوبی رو داشته باشن


- بهتره فیلم را در شرایط خاص سیاسی کشورمان یا نگاه به گذشته و آینده ندید. شرایطی برای یک زندگی پیش می‌آید و اتفاق‌هایی که نادر و سیمین را از هم جدا می‌کند. رابطه آدم‌های فیلم بسیار مهم‌تر از این هستند که نماینده گذشته و آینده باشند. به نظر من فیلم می‌خواهد بگوید قضاوت کردن کار سختی است. فیلم با صحنه قضاوت آغاز می‌شود و با قضاوت هم پایان می‌یابد. در صحنه اول قاضی قضاوت را می‌کند و در صحنه آخر از ما می‌خواهد که قضاوت کنیم. قضاوت کار سختی است.


منبع: فیس یوک سعید شریعتی عضو ارشد حزب مشارکت

-

نظرات 2 + ارسال نظر
فرشاد یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ق.ظ http://media1.blogsky.com

سلام دوست عزیز
سال نو رو بهت تبریگ میگم و امیدوارم سال خوبی رو پیش رو داشته باشی.
از وبلاگت خوشم اومد و خوشحال میشم که باهات تبادل لینک کنم.
اگه دوست داشتی، وبلاگ من رو با عنوان "دانلود موزیک روز" لینک کن و به وبلاگ محقر ما بیا و به من خبر بده که با چه عنوانی لینکت کنم.
موفق باشی و خدانگهدار

نازنین نوری چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 ب.ظ

برادر ارجمند جناب سعیدشریعتی سلام وقت شمابه خیر خسته نباشیدانشاالله که همراه باهسرعزیزوفرزندان دلبندتان نوروزخوبی داشته باشیدفیلم راکه ندیده ام اما ازاینکه بالاخره مطلب تازه ای به قلم خودشماخواندم خوشحال شدم خب حالا
این شد حالا شدید برادرخوب من که همیشه بودیدمراقب سیاستتان هم باشیدمراقب شیطان هم که باشیدنورالا نورمی شوددرضمن تایادم نرفته من وبسایت ندارم اما ایمیل دارم
خواهرشماهستم نازنین نوری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد